Toekomstbestendig kruidenieren

Nieuwe online en offline concurrenten met nieuwe verdienmodellen gaan traditionele supermarkten het vuur aan de schenen leggen. Als in 2030 grofweg twintig procent van de foodretailomzet online gaat en de gevestigde orde geen actie onderneemt, staan dan misschien duizend of meer winkels teveel in ons land. Dat stelt de Rabobank in deze thema-update.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!