Vier formules in de race voor New Retail Champion

The Cloakroom, Fanfiber, De Hand van Maradona en GROOS zijn genomineerd voor de titel VEDIS New Retail Champion. Die prijs was vorig jaar weggelegd voor HelloFresh.

De genomineerden zijn door een vakjury gekozen uit circa 25 ingezonden retailconcepten. The Cloakroom is een online personalshoppingdienst, Fanfiber helpt nieuwe wereldsterren bij de productie en verkoop van fanartikelen, terwijl De Hand van Maradona specialist is in gesigneerde sportmemorabilia. De laatste genomineerde is GROOS, het Rotterdamse warenhuis en één van de tien RetailRookies van dit jaar.

De vier retailers zullen zich tijdens het VEDIS New Retail Champions event op 10 december presenteren. De leden en gasten van het detailhandelsplatform kiezen uiteindelijk een winnaar.

Tijdens het evenement spreekt ook Rutger Zonneveld, industry head omnichannel retail van Google, over de visie van zijn werkgever over ‘het moderne retailen’. De locatie van de bijeenkomst is het congrescentrum van Capgemini in Utrecht. Klik hier voor meer informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!