Goossens weet het zeker: de woon- en slaapformule is klaar voor de toekomst. âMet de recente vernieuwingen zetten we de woonwereld op zân kopâ, klinkt het zelfs vanuit de retailer. De vernieuwde winkel in de Amsterdamse woonboulevard Villa Arena moet van interieurshoppen een â inderdaad â belevenis maken.
Vijftien winkels telt Goossens wonen & slapen, maar nergens is zoveel ruimte gereserveerd voor inspiratie en zijn Brabantse gezelligheid. Naast de collectie meubels is er in de winkel in Amsterdam (7500 vierkante meter groot) ook plek voor workshops van interieurstylisten en een heus Goossens Café. Alleen klantvriendelijkheid is volgens directeur brand & creative Margareth namelijk Goossens niet voldoende: âDaarom hebben we gekeken naar andere behoeftes van onze klant.â
Goossens probeert door de uitstraling van de verbouwde winkel al bij de entree invulling te geven aan het containerbegrip beleving. Verder wordt er gebruikgemaakt van speciale trendvakken, een LED verlichtingsplein en iPads in de winkel. âInterieurshoppen is geen langdurig saai proces meer, maar een gezellig dagje uit met het hele gezinâ, aldus Margareth Goossens.
Goossens houdt het niet bij zijn winkel in Amsterdam. âOok al onze andere winkels krijgen in snel tempo de ombouw naar de nieuwe gastvrije formuleâ, laat de directeur weten.
Reacties 0