​T-Mobile werkt met digitale watermerktechnologie

T-Mobile gaat als eerste Europese retailer aan de slag met Mood Presence. Dat is een digitale watermerktechnologie van Mood Media die het mogelijk maakt om gepersonaliseerde marketing naar mobiele apparaten van klanten te sturen.

Presence is een onhoorbaar, digitaal signaal dat via de mediaspelers van Mood Media en de geluidsinstallaties in winkels wordt overgebracht. Dit signaal stelt merken in staat om klanten in-store relevante content te sturen op hun smartphone. Klanten die in een Tsjechische T-Mobile winkel de ‘My T-Mobile' app openen, ontvangen speciale aanbiedingen die passen bij de specifieke winkel.

T-Mobile zet de techniek in om hun klanten gerichter te benaderen. Daarnaast zet de provider de tool in voor andere activiteiten, waaronder werving van personeel, promotionele kortingen, aanbiedingen en speciale evenementen. De telecomprovider rolt de nieuwe technologie in eerste instantie uit in zijn vestigingen in Tsjechië.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!