Bol.com heeft donderdag een online lifestyle magazine gelanceerd. Daarin worden de nieuwste trends op het gebied van beauty, sieraden en accessoires gedeeld, zo laat de Ahold-dochter weten.
Bol.com ziet het Stijl Magazine als een nieuwe winkelomgeving, waarin ‘oriëntatie, inspiratie en aankoop optimaal samengaan’. Zo vinden klanten bij de artikelen in het magazine een overzicht van relevante producten met reviews. Daarbij kunnen ze direct doorklikken naar de bewuste productpagina. De producten uit het magazine zijn ook direct toe te voegen aan de winkelwagen of verlanglijst op bol.com.
De etailer werkt voor de samenstelling van het magazine samen met meerdere freelance redacteuren en beautyexpert Xelly Cabau van Kasbergen. Ook leveranciers worden volgens bol.com bij de ontwikkeling van de content betrokken.
Bol.com ging ruim twee jaar terug al van start met het inspiratiemagazine AllesVoor, dat in samenwerking met Albert Heijn wordt uitgebracht. Dat gratis magazine is geheel gewijd aan de artikelen van de twee dochterbedrijven van retailconcern Ahold.
Reacties 0