Leapp rolt nieuw winkelconcept uit

Leapp rolt nieuw winkelconcept uit

Leapp heropent komende zaterdag de deuren van zijn Rotterdamse vestiging in een vernieuwd concept. Daarbij ligt de nadruk op ‘beleving en een milieuvriendelijke uitvoering.’

De refurbished Apple-verkoper heeft het afgelopen jaar flink geïnvesteerd in het nieuwe winkelconcept, zegt ceo Rogier van Camp. “Door te werken met eerlijke en natuurlijke materialen, maar toch dicht bij ons product te blijven.” Verder wordt met verschillende open balies een ruimte gecreëerd waarin de klant ‘nog klantvriendelijker te woord kan worden gestaan.’

Alle winkels van leapp moeten uiteindelijk overgaan op het nieuwe concept. De retailer heeft momenteel zo’n twintig winkels in ons land en is ook actief in België en Duitsland. Eind dit jaar hoopt leapp in totaal over vijftig vestigingen te beschikken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!