​Thuiswinkel Awards worden omnichannel

De Thuiswinkel Awards gaan vanaf volgend jaar verder onder de nieuwe naam Shopping Awards. Daarbij worden niet alleen de beste online winkels, maar ook de online activiteiten in winkels beloond.

Thuiswinkel.org gaat voor de Shopping Awards samenwerken met brancheverenigingen INretail en ANVR. Dat ligt samen met het veranderende consumentengedrag ten grondslag aan de wijziging van de opzet. “De consument doet steeds meer zaken online en maakt daarbij steeds minder onderscheid tussen pure players en omnichannel speler”, aldus Arjen Bonsing van de Stichting Shopping Awards.

Naast de vertrouwde publieks- en vakprijzen en de Ecommerce50 voor snelst groeiende bedrijven worden tijdens de Shopping Awards nu ook branchegerichte ‘Excellence-prijzen’ uitgereikt. Die zijn gebaseerd op de productcategorieën van de deelnemende brancheorganisaties, waaronder Fashion & Lifestyle, Home & Garden, Travel, Food & Personal care en Beste Webwinkel.

De prijzen zijn volgens de organisatie gebaseerd op case-inzendingen, die zowel door een jury als onafhankelijke onderzoek worden beoordeeld. Daarbij wordt gekeken naar ‘de integratie van de diverse digitale kanalen en de digitale stap voorwaarts die de retailer het afgelopen jaar heeft gezet’. De inschrijfperiode loopt tot en met 16 januari 2017.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!