Albert Heijn doet proeven met berichtendiensten

Albert Heijn doet proeven met berichtendiensten

Albert Heijn maakt het in verschillende filialen mogelijk om te communiceren via WhatsApp en Facebook Messenger. Zo kunnen klanten vragen stellen en producten reserveren.

Klanten die bijvoorbeeld pas ’s avonds naar de winkel kunnen komen, kunnen een brood reserveren. Aan de pilot doen vijf filialen mee. Het idee is ontstaan tijdens een bijeenkomst van teamleiders, vertelt een woordvoerder aan RTL Z. "Vanuit een brainstorm over hoe winkels nog beter kunnen aansluiten op wensen en behoeften van klanten uit de omgeving."

Winkels raken steeds meer gewend aan de service en klanten maken er steeds meer gebruik van, zegt de woordvoerder. Na afloop van de proef wordt bepaald of de dienst structureel en ook in andere winkels wordt aangeboden.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!