VodafoneZiggo vestigt zich met een nieuw hoofdkantoor en een flagshipstore in Hoog Catharijne. Het gefuseerde telecombedrijf krijgt in totaal de beschikking over zeventienduizend vierkante meter.
VodafoneZiggo gebruikt duizend vierkante meter voor een winkel met een ‘customer experience center’. Consumenten kunnen daar kennismaken met de producten en technologie van het concern. VodafoneZiggo heeft vooral voor Hoog Catharijne gekozen voor de grote bezoekersaantallen. “Jaarlijks lopen hier circa 26 miljoen mensen, dat zijn 26 miljoen connections met bestaande en potentiële klanten”, zegt ceo Jeroen Hoencamp.
Het kantoor en de winkel van VodafoneZiggo openen in oktober volgend jaar. Om dat mogelijk te maken verplaatst eigenaar Klépierre van Hoog Catharijne verplaatst zijn eigen hoofdkantoor naar een ander gedeelte van het winkelcentrum. Met de verhuur aan het fusiebedrijf heeft Klépierre negentig procent van de totale kantoorruimte in Hoog Catharijne inmiddels verhuurd.
Hoog Catharijne wordt momenteel grondig vernieuwd en uitgebreid. In april openden twee nieuwe gedeelten met winkels, van in totaal zestienduizend vierkante meter. Die uitbreiding leidde tot zes procent meer footfall. Eind volgend jaar volgt naar verwachting een nieuwe reeks winkels.
Reacties 0