Promiss zoekt samenwerking met online platforms

Promiss zoekt samenwerking met online platforms

Promiss is een samenwerking aangegaan met Wehkamp en Zalando. De collectie van de Nederlandse modeketen is voortaan ook op de twee online platforms te koop.

Promiss maakte ruim een jaar terug zijn comeback in de winkelstraat met de opening van een flagshipstore in Hoofddorp. De zusterformule van Miss Etam opende in rap tempo nieuwe vestigingen, om al snel de helft weer te sluiten. Er zijn nog veertien van de ruim dertig vestigingen over, met daarnaast een naar eigen zeggen sterk groeiende webshop.

De modeketen zegt via Wehkamp en Zalando zijn merkbeleving en digitale aanwezigheid verder te willen versterken. De samenwerking vormt volgens projectdirecteur Richard van den Berg een belangrijk onderdeel van de groeistrategie. “Deze online uitbreiding van onze verkoopkanalen biedt volop kansen om het nieuwe Promiss bij meer consumenten te introduceren.”

Promiss maakt net als Miss Etam onderdeel uit van FNG, dat tevens met merken als Claudia Sträter, Expresso en Steps actief is in ons land. Het modeconcern is ook eigenaar van Fred & Ginger, CKS, Brantano, Baker Bridge en Suitcase.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends