Dit zegt je huiskleur over je merk

Dit zegt je huiskleur over je merk

We schreven er al eerder over: kleur is van grote invloed op het koopgedrag van consumenten, maar retailers hebben er relatief weinig aandacht voor. Zeker de hoofdkleur die je je als merk toebedeelt, heeft een grote invloed op hoe je wordt bekeken en beoordeeld. Wat straalt Albert Heijn uit met zijn blauwe huiskleur, Blokker met zijn oranje en Media Markt met rood? Deze infographic van Iconic Fox koppelt een aantal grote merken aan hun kleuren, en laat zien wat per kleur de grootste voor- en nadelen zijn.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!