Intertoys kampt met een grote leveringsachterstand van online bestelde sinterklaascadeaus. Ook is de klantenservice overbelast, schrijft het Algemeen Dagblad.
De klachten spelen al sinds half november. Bezorgingen zouden dagenlang op zich laten wachten, terwijl op telefoontjes en e-mails niet wordt gereageerd. Intertoys had te maken met grote drukte rond Black Friday en Cyber Monday, verklaart een woordvoerder van Blokker Holding. Dat was een groot succes, en nu met Sinterklaas zien we een echte piek in de online aankopen.” Wel wijst zij erop dat in de leveringsvoorwaarden staat aangegeven dat soms niet alles tegelijk geleverd wordt. “Als mensen meerdere producten bij ons kan het inderdaad langer duren.''
Ook MediaMarkt heeft te kampen met leveringsklachten. Door een ‘landelijke storing’ zijn rond Black Friday ruim elfhonderd meer PlayStation-bundels online verkocht dan het beschikbaar had. De website bleef voorraad tonen terwijl die er niet meer was, laat elektronicaketen weten aan Radar. De retailer bood daarop een alternatieve bundel, waar naar eigen zeggen zeshonderd klanten van gebruik hebben gemaakt. Met de rest wordt nog gezocht naar een oplossing.
Reinder Koornstra 5 dec, 13:15
ikke weet het 4 dec, 16:20