Lidl lanceert begin maart de nieuwe modecollectie van Heidi Klum. De denimcollectie bestaat dit keer ook uit kleding voor jonge meiden, zo kondigt de Duitse supermarktketen aan.
Het fotomodel heeft zich voor haar nieuwste creaties geïnspireerd op de Verenigde Staten, en dan met name Los Angeles. De collectie bestaat volgens Lidl uit ‘zonnige, ongecompliceerde en stralende items’, met een verwijzing naar Californische trekpleisters als Malibu, Venice en Hollywoord.
De supermarkten liggen straks vol met skinny jeans en spijkerjassen, evenals gebreide pullovers, T-shirts, sokken en regenjassen. De meisjescollectie bestaat verder uit onder meer tuinbroeken en hoodies.
Lidl ging afgelopen september van start met de eerste gezamenlijke modecollectie met het fotomodel. De supermarktketen sprak destijds van een fashionoffensief waarmee het zijn kledingassortiment ‘blijvend opwaardeert’. Ook werd de ‘Lidl Fashion Week’ geïntroduceerd, die een paar keer per jaar in alle winkels wereldwijd en online wordt gehouden. De derde collectie van Heidi Klum ligt vanaf 5 maart in de winkels.
Reacties 0