Beerwulf wil grootste van Europa worden

Beerwulf wil grootste van Europa worden

Online bierspeciaalzaak Beerwulf breidt dit jaar uit naar nieuwe Europese landen. “Onze ambitie is de beste en grootste online speciaalbierwinkel van Europa te worden”, zegt topman Hans Böhm in De Financiële Telegraaf.

Beerwulf werd begin vorig jaar in de markt gezet door Heineken en is inmiddels in vijf landen actief. De etailer verkoopt vijfhonderd bieren van vooral kleinere, ambachtelijke brouwers. Beerwulf is volgens Böhm nu al de grootste online bierspeciaalzaak van Nederland, maar verdient nog geen geld. “We zijn een startup en willen eerst groeien.”

Na Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk opende de bierverkoper eind vorig jaar in Duitsland en Frankrijk. Hoewel Heineken aandeelhouder en investeerder is, opereert Beerwulf volgens Böhm volledig onafhankelijk. “Wij nemen elke dag onze eigen beslissingen, mogen onze eigen fouten maken en daarvan leren”, zei Böhms compagnon Arnaud Wynia eerder op RetailTrends

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!