Zo wanen Nike-klanten zich even Super Mario

Zo wanen Nike-klanten zich even Super Mario

Wie altijd al eens in de schoenen van Super Mario heeft willen staan, kan zijn lol op bij Nike in China. Het sportmerk heeft daar een loopband gekoppeld aan de eigen videogame Reactland. Consumenten kunnen zo een nieuw paar sneakers testen door virtueel over de Chinese Muur, door een berglandschap of in de jungle te rennen, al springend en vijanden ontwijkend. Een spelletje duurt drie minuten en gebruikers kunnen een fragment van tien seconden van hun avontuur delen via social media. 


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!