Slimme speakers als die van Amazon en Google worden nu nog vooral gebruikt om muziek af te spelen of het weerbericht voor te lezen, maar hun toekomstige grote rol in voice-shopping lijkt vast te staan. De technologie verbetert en de populariteit neemt toe, waardoor merken en retailers steeds meer mogelijkheden krijgen om hun producten aan de groeiende doelgroep van smart speaker-gebruikers te verkopen. Deze infographic van e-commerceadviesbureau Sumo Heavy laat de sterke verwachte groei van spraakassistenten zien en wat dat betekent voor het koopgedrag van consumenten.
De opkomst van voice commerce in beeld
Gepubliceerd op 7 mei 2018 om 12:35
Slimme speakers als die van Amazon en Google worden nu nog vooral gebruikt om muziek af te spelen of het weerbericht voor te lezen, maar hun toekomstige grote rol in voice-shopping lijkt vast te staan. De technologie verbetert en de populariteit neemt toe, waardoor merken en retailers steeds meer mogelijkheden krijgen om hun producten aan de groeiende doelgroep van smart speaker-gebruikers te verkopen. Deze infographic van e-commerceadviesbureau Sumo Heavy laat de sterke verwachte groei van spraakassistenten zien en wat dat betekent voor het koopgedrag van consumenten.