Steeds meer retailers zien toekomst in augmented reality, ook in Nederland. Zo stelt Wehkamp zijn klanten in staat om met die technologie voor hun aankoop te bekijken hoe een bank in hun eigen woonkamer staat. Wijnmerk Tussock Jumper geeft tegenwoordig met behulp van augmented reality advies in de supermarkten van Jumbo. L’Oréal werkt met Facebook aan een virtuele make-up test. En dan is dit alleen nog maar het nieuws van de afgelopen paar dagen. Wat Engine Creative betreft werpt augmented reality zich dan ook op als de toekomst van retail. De technologie biedt online retailers volgens het Britse creatieve bureau een helpende hand, door het aantal retouren terug te dringen en de omzet te maximaliseren.
Steeds meer retailers zien toekomst in augmented reality, ook in Nederland. Zo stelt Wehkamp zijn klanten in staat om met die technologie voor hun aankoop te bekijken hoe een bank in hun eigen woonkamer staat. Wijnmerk Tussock Jumper geeft tegenwoordig met behulp van augmented reality advies in de supermarkten van Jumbo. L’Oréal werkt met Facebook aan een virtuele make-up test. En dan is dit alleen nog maar het nieuws van de afgelopen paar dagen. Wat Engine Creative betreft werpt augmented reality zich dan ook op als de toekomst van retail. De technologie biedt online retailers volgens het Britse creatieve bureau een helpende hand, door het aantal retouren terug te dringen en de omzet te maximaliseren.