Hoe augmented reality webshops de helpende hand biedt

Hoe augmented reality webshops de helpende hand biedt

Steeds meer retailers zien toekomst in augmented reality, ook in Nederland. Zo stelt Wehkamp zijn klanten in staat om met die technologie voor hun aankoop te bekijken hoe een bank in hun eigen woonkamer staat. Wijnmerk Tussock Jumper geeft tegenwoordig met behulp van augmented reality advies in de supermarkten van Jumbo. L’Oréal werkt met Facebook aan een virtuele make-up test. En dan is dit alleen nog maar het nieuws van de afgelopen paar dagen. Wat Engine Creative betreft werpt augmented reality zich dan ook op als de toekomst van retail. De technologie biedt online retailers volgens het Britse creatieve bureau een helpende hand, door het aantal retouren terug te dringen en de omzet te maximaliseren.

 

Steeds meer retailers zien toekomst in augmented reality, ook in Nederland. Zo stelt Wehkamp zijn klanten in staat om met die technologie voor hun aankoop te bekijken hoe een bank in hun eigen woonkamer staat. Wijnmerk Tussock Jumper geeft tegenwoordig met behulp van augmented reality advies in de supermarkten van Jumbo. L’Oréal werkt met Facebook aan een virtuele make-up test. En dan is dit alleen nog maar het nieuws van de afgelopen paar dagen. Wat Engine Creative betreft werpt augmented reality zich dan ook op als de toekomst van retail. De technologie biedt online retailers volgens het Britse creatieve bureau een helpende hand, door het aantal retouren terug te dringen en de omzet te maximaliseren.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!