Poolse koopnachten zorgen voor omzet

De nachtopening van winkelcentra in de Poolse hoofdstad Warschau wordt steeds populairder. Het winkelcentrum Wolapark begon in 2004 als eerste met de nachtopening. “Onze koopnacht duurde van negen uur ’s avonds tot middernacht en de aangesloten winkels zetten gemiddeld drie keer zoveel om dan op een doordeweekse dag”, zegt woordvoerder Bator van Wolapark. Het winkelcentrum heeft een vloeroppervlakte van 70.000 vierkante meter.

De koopnachten hadden een exclusief karakter. Een selecte groep van 4000 vaste klanten waren uitgenodigd en de winkeliers boden hen speciale aanbiedingen. Inmiddels hebben ook andere Poolse winkelcentra een dergelijke nachtopening.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!