DA versterkt focus op eigen merken

DA versterkt focus op eigen merken

DA komt binnenkort met verschillende nieuwe huismerkartikelen in een nieuw design. Een nieuwe premiumlijn vitamines komt later deze maand als eerste in de winkels te liggen.

De nieuwe lijn bestaat uit vitamines, mineralen en 'specials'. Vrijwel alle producten binnen het premiumassortiment zijn vrij van suiker, gluten, lactose en kunstmatige kleur- en smaakstoffen. De producten passen volgens de drogisterijketen ‘naadloos in een gezonde en bewuste levensstijl’. Met zilveren deksels en een metallic logo onderscheiden de premiumproducten zich van de kenmerkende roze huismerkproducten.

DA laat weten later meer nieuwe huismerkartikelen toe te voegen. Zo volgt begin november een assortiment met verschillende parfumvrije huidcrèmes.

DA begon afgelopen zomer met het ombouwen van D.I.O.-vestigingen, maar zag tien ondernemers van die formule vertrekken. Zij starten begin volgend jaar de nieuwe keten Care & Beauty, waarmee ze hopen te groeien tot zeventig vestigingen. De groep verweet DA logheid en onvoldoende vermogen om te veranderen in ‘deze vechtmarkt’.
 

Reacties

De groep verweet DA logheid en onvoldoende vermogen om te veranderen in ‘deze vechtmarkt’.
DA en DIO worden gewoon kapot gemaakt door de bruine puntschoenen en naaldhakjes op hoofdkantoor. Totaal geen gevoel met hun handel.
De leaseauto is belangrijker dan de omzet op de winkelvloer.

Geplaatst door Gerard de Vries op 4 oktober 2018 om 15:59

Ik heb het volle vertrouwen in een ingezette koersverandering. De samensmelting van DIO en DA is helaas en onvermijdelijk een tijdrovende aangelegenheid geweest. De stagnatie die hieruit voortvloeide doet vermoeden dat er niets gebeurde en dat er niets zou veranderen. Het tegengestelde zal zich gaan bewijzen denk en hoop ik. Ik kijk positief naar de toekomst van DA.

Geplaatst door Paul Van der Leek op 4 oktober 2018 om 22:47

Laatste nieuws









RetailTrends