Het jaarlijkse piekmoment voor de retail komt er weer aan. Met een verwachte verdrievoudiging van het aantal online bestellingen is dit de meest lucratieve periode binnen de e-commerce te noemen. Wij meldden het eerder al, Black Friday en Cyber Monday hebben een grote invloed op de verkoop en trekken dit piekmoment flink naar voren. De komende drie weken bieden grote mogelijkheden, maar dan moet je er als etailer wel klaar voor zijn. SendCloud is daarom de data ingedoken en geeft met deze infographic nieuwe inzichten en handige tips & tricks.
Het jaarlijkse piekmoment voor de retail komt er weer aan. Met een verwachte verdrievoudiging van het aantal online bestellingen is dit de meest lucratieve periode binnen de e-commerce te noemen. Wij meldden het eerder al, Black Friday en Cyber Monday hebben een grote invloed op de verkoop en trekken dit piekmoment flink naar voren. De komende drie weken bieden grote mogelijkheden, maar dan moet je er als etailer wel klaar voor zijn. SendCloud is daarom de data ingedoken en geeft met deze infographic nieuwe inzichten en handige tips & tricks.