Blokker-winkels krijgen voor even een brievenbus

Blokker-winkels krijgen voor even een brievenbus

Blokker heeft zijn assortiment in aanloop naar Kerst uitgebreid met een speciale productlijn en kerstzegels. De winkelketen is daarvoor een samenwerking aangegaan met kinderboekenillustrator Thé Tjong-Khing en Sandd.

Tjong-Khing, drievoudig Gouden Penseel-winnaar, heeft voor Blokker een productlijn geïllustreerd. Daarbij gaat het om schaaltjes, glazen, bekers, kussentjes, opbergblikken en kerstballen. De exclusieve lijn bestaat uit ruim 25 producten.

Ook de kerstzegels die bij Blokker te koop zijn – goedkoper dan de reguliere kerstzegels – zijn door Tjong-Khing geïllustreerd. Sandd doneert per verkocht vel 25 cent aan Pink Ribbon. De winkels van Blokker worden speciaal voor deze actie uitgerust met een brievenbus, zodat kerstkaarten direct gepost kunnen worden.

Blokker is bezig zijn winkels ‘gezelliger en voller’ te maken, vertelde ceo Ludo Bijvoet onlangs. De retailer gaat weer terug van zes- naar achtduizend artikelen in het assortiment. Zo is eind september begonnen met de verkoop van babyartikelen. Blokker werkt onder meer samen met mediabedrijf Sanoma voor de distributie van de Zwanger- en Babyboxen. 

Reacties

jammer dat de kaarten pas rond 10 januari op de mat valt

Geplaatst door j de best op 11 januari 2019 om 11:57

Laatste nieuws









Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

RetailTrends