Als een kind zijn wensen doorgeeft aan Sinterklaas of de Kerstman, is de kans groot dat de naam van Lego op het verlanglijstje prijkt. Het Australische televisieprogramma 60 Minutes gaat op zoek naar de kracht van het Deense speelgoedmerk. Innovatiedirecteur William Thorogood geeft een rondleiding door de fabriek, terwijl voormalig ceo Jørgen Vig Knudstorp nog maar eens vertelt hoe dicht Lego een aantal jaar eerder bij de afgrond was. “We vielen in sommige opzichten zelfs over de rand, maar werden teruggetrokken.”
Als een kind zijn wensen doorgeeft aan Sinterklaas of de Kerstman, is de kans groot dat de naam van Lego op het verlanglijstje prijkt. Het Australische televisieprogramma 60 Minutes gaat op zoek naar de kracht van het Deense speelgoedmerk. Innovatiedirecteur William Thorogood geeft een rondleiding door de fabriek, terwijl voormalig ceo Jørgen Vig Knudstorp nog maar eens vertelt hoe dicht Lego een aantal jaar eerder bij de afgrond was. “We vielen in sommige opzichten zelfs over de rand, maar werden teruggetrokken.”