Jan Linders lanceert loyaliteitsprogramma met persoonlijke aanbiedingen

Jan Linders lanceert loyaliteitsprogramma met persoonlijke aanbiedingen

Supermarktketen Jan Linders introduceert maandag een nieuw voordeelprogramma voor klanten. Onder de naam Liefhebbers krijgen klanten onder meer persoonlijke aanbiedingen.

Wie wil deelnemen aan het loyaliteitsprogramma kan kiezen uit een fysieke pas en een nieuwe app van Jan Linders. Bij elke euro die ze aan boodschappen uitgeven, ontvangen ze één punt. De gespaarde punten kunnen ingewisseld worden voor gratis producten, extra korting of spaarartikelen.

De persoonlijke aanbiedingen worden wekelijks via de nieuwsbrief en app verstuurd. Het programma is de afgelopen twee maanden door medewerkers getest. Jan Linders zegt het programma en de app de komende tijd verder uit te bouwen ‘tot een steeds persoonlijker programma’.

De supermarktketen wil met het programma een betere invulling geven aan klantgerichtheid, zegt commercieel directeur Chantal de Rijk. “We leren van het koopgedrag van onze klanten waardoor we hen relevanter kunnen informeren en beter kunnen bedienen.”
 

Reacties 1


Floris H 14 jan, 13:45

Mooi inititief. In samenwerking met welke partij hebben ze dit programma opgezet? Of komt dit helemaal uit eigen koker.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!