Jan Linders lanceert loyaliteitsprogramma met persoonlijke aanbiedingen

Jan Linders lanceert loyaliteitsprogramma met persoonlijke aanbiedingen

Supermarktketen Jan Linders introduceert maandag een nieuw voordeelprogramma voor klanten. Onder de naam Liefhebbers krijgen klanten onder meer persoonlijke aanbiedingen.

Wie wil deelnemen aan het loyaliteitsprogramma kan kiezen uit een fysieke pas en een nieuwe app van Jan Linders. Bij elke euro die ze aan boodschappen uitgeven, ontvangen ze één punt. De gespaarde punten kunnen ingewisseld worden voor gratis producten, extra korting of spaarartikelen.

De persoonlijke aanbiedingen worden wekelijks via de nieuwsbrief en app verstuurd. Het programma is de afgelopen twee maanden door medewerkers getest. Jan Linders zegt het programma en de app de komende tijd verder uit te bouwen ‘tot een steeds persoonlijker programma’.

De supermarktketen wil met het programma een betere invulling geven aan klantgerichtheid, zegt commercieel directeur Chantal de Rijk. “We leren van het koopgedrag van onze klanten waardoor we hen relevanter kunnen informeren en beter kunnen bedienen.”
 

Reacties

Mooi inititief. In samenwerking met welke partij hebben ze dit programma opgezet? Of komt dit helemaal uit eigen koker.

Geplaatst door Floris H op 14 januari 2019 om 13:45

Laatste nieuws









Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

RetailTrends