Albert Heijn is maandag gestart met een nieuwe manier om goedkope producten uit te lichten. Ruim duizend artikelen zijn voorzien van het label ‘prijsfavoriet’, dat het ‘goedkoopje’ vervangt.
De prijsfavorieten bestaan uit producten die ‘goede kwaliteit combineren met een altijd lage prijs’. Ze zijn in de supermarkt te herkennen aan een blauw duimpje. De tijdelijke bonusaanbiedingen blijven voorzien van een oranje kleur.
Albert Heijn kondigt het nieuwe label ook in zijn bonusfolder aan. Daarin staan artikelen als AH Pindakaas, rode paprika, ijsthee van AH Basic en melk van De Zaanse Hoeve uitgelicht. Ook wordt beloofd dat er elke dag meer prijsfavorieten bijkomen.
Concurrent Plus introduceerde onlangs al de zogenoemde ‘laagblijvers’ in de winkels, die zijn voorzien van een opvallend paars logo. Deze aanbiedingen hebben echter alleen betrekking op groente en fruit.
Nieuw bij Albert Heijn: Prijsfavorieten. Prijsfavorieten zijn altijd goed en altijd goedkoop. Vanaf vandaag herkennen klanten tijdelijke bonusaanbiedingen aan een oranje kleur en Prijsfavorieten met een vaste lage prijs aan de vertrouwde blauwe kleur. https://t.co/wWhmDUQ5lU pic.twitter.com/98r5hFNwQy
— Albert Heijn Nieuws (@AH_nieuws) February 18, 2019
Reacties 0