Albert Heijn heeft voortaan 'prijsfavorieten'

Albert Heijn heeft voortaan 'prijsfavorieten'

Albert Heijn is maandag gestart met een nieuwe manier om goedkope producten uit te lichten. Ruim duizend artikelen zijn voorzien van het label ‘prijsfavoriet’, dat het ‘goedkoopje’ vervangt.

De prijsfavorieten bestaan uit producten die ‘goede kwaliteit combineren met een altijd lage prijs’. Ze zijn in de supermarkt te herkennen aan een blauw duimpje. De tijdelijke bonusaanbiedingen blijven voorzien van een oranje kleur.

Albert Heijn kondigt het nieuwe label ook in zijn bonusfolder aan. Daarin staan artikelen als AH Pindakaas, rode paprika, ijsthee van AH Basic en melk van De Zaanse Hoeve uitgelicht. Ook wordt beloofd dat er elke dag meer prijsfavorieten bijkomen. 

Concurrent Plus introduceerde onlangs al de zogenoemde ‘laagblijvers’ in de winkels, die zijn voorzien van een opvallend paars logo. Deze aanbiedingen hebben echter alleen betrekking op groente en fruit.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!