Intersport en Basic-Fit slaan handen ineen

Intersport en Basic-Fit slaan handen ineen

Intersport en Basic-Fit gaan een samenwerking aan. De twee partijen hebben een partnerschap van drie jaar afgesloten.

Hoe de samenwerking er precies uit komt te zien is nog niet geheel bekend. Wel geeft Ron Bruinenberg, retail- en marketingmanager van Intersport, aan dat Intersport leden van Basic-Fit exclusieve voordelen gaat aan bieden. “Dit kan in de vorm van de beste sport specifieke deals zijn, maar ook in de vorm van een exclusief event of bijzondere service”, aldus Bruinenberg.

Met het partnerschap breiden beide partijen het bereik van de gewenste doelgroep uit. Bruinenberg denkt dat de samenwerking ook de potentie heeft om internationaal uit te rollen. “Dit zou een enorme stap voorwaarts betekenen voor beide organisaties”, meldt hij. 

Intersport heeft inmiddels ruim 5400 winkels verspreid over veertig landen. In Nederland zijn er zestig filialen van het sportmerk te vinden. Basic-Fit is met meer dan zeshonderd sportscholen actief in vijf Europese landen. Het ledenbestand van de fitnessketen telt zo’n 1,8 miljoen leden.

Reacties

Misschien ook de handen in één slaan, en wat meer waardering voor jullie personeel. Zodat deze het leuk en een uitdaging blijven vinden om voor BF te werken. En wij als leden niet iedere keer verschillende gezichten krijgen te zien, met een on gemotiveerde houding. Of een lege balie omdat er helemaal niemand aanwezig is. TEVENS niet te vergeten meer aandacht voor alle toestellen, die veelvuldig langdurig buiten gebruik zijn...... Sommige vestigingen van BF hebben echt wel een achterstand in trainings materialen. Waarom niet overal het zelfde?

Geplaatst door Sandra Benner op 21 februari 2019 om 13:03

Laatste nieuws









RetailTrends