Wat als Nike geen producten maar projecten zou verkopen

Wat als Nike geen producten maar projecten zou verkopen

De boodschap van één van de sprekers tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow samengevat in een video. Vandaag: managementdenker en ‘world champion projectmanagement’ Antonio Nieto-Rodriguez.

Wie nieuwe hardloopschoenen zoekt, kan daarvoor naar Nike. “Maar hoe vaak koop je schoenen? Eens in de drie of vijf jaar? Als Nike projecten zou verkopen, zou je er geen producten zien, maar projecten”, vertelt Nieto Rodriguez. Als voorbeeld noemt hij het lopen van de marathon in New York of het beklimmen van de Himalaya. “Al je dromen vind je in de winkel van Nike en Nike helpt je droom in drie tot vijf jaar waar te maken.”


 

De boodschap van één van de sprekers tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow samengevat in een video. Vandaag: managementdenker en ‘world champion projectmanagement’ Antonio Nieto-Rodriguez.

Wie nieuwe hardloopschoenen zoekt, kan daarvoor naar Nike. “Maar hoe vaak koop je schoenen? Eens in de drie of vijf jaar? Als Nike projecten zou verkopen, zou je er geen producten zien, maar projecten”, vertelt Nieto Rodriguez. Als voorbeeld noemt hij het lopen van de marathon in New York of het beklimmen van de Himalaya. “Al je dromen vind je in de winkel van Nike en Nike helpt je droom in drie tot vijf jaar waar te maken.”


 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!