Hunkemöller heeft vrijdag de eerste aflevering van zijn podcast-serie Love Letters from Hunkemöller online gezet. De lingerieketen plaatst voortaan om de twee weken op vrijdag een nieuwe uitzending.
De eerste aflevering staat in het teken van Internationale Vrouwendag en draait rond het verhaal van model Danielle van Grondelle, met wie Hunkemöller sinds kort samenwerkt. De serie is volgens de retailer ‘een ode aan alle inspirerende vrouwen’ en behandelt thema’s als body positivity. De volgende aflevering van de serie is met de Duitse influencer en model Ann-Kathrin Götze.
Hunkemöller is niet de eerste Nederlandse retailer die een eigen podcast lanceert. Zo bracht IKEA vorig jaar in samenwerking met BNR al een serie rond duurzaamheid uit. America Today maakte een reeks afleveringen om jongeren aan te sporen ‘hun American dream na te jagen’. Deze week nog lanceerde het Britse Harrods een podcast over de betekenis van luxe in 2019.
Lees op RetailTrends meer over waarom retailers en merken podcasts inzetten, en wat hen dat oplevert.
Reacties 0