Ook Kwantum heeft een nieuw winkelconcept

Ook Kwantum heeft een nieuw winkelconcept

Kwantum heeft donderdag in Tilburg een ‘nieuw winkelconcept met eigentijdse winkelbeleving’ geïntroduceerd. De winkelketen zet daarmee naar eigen zeggen een volgende stap in zijn expansiestrategie.

De klant in de vernieuwde winkel meegenomen door een groot aanbod raamdecoratie, gordijnen en vloeren. “Klanten kunnen alle mogelijkheden, stoffen, dessins en technische details van de materialen uit onze uitgebreide collectie, zintuiglijk beleven”, zegt directeur Rob Berns. De winkel is verder uitgerust met een groot service-eiland, waar personeel klaarstaat voor advies.

Kwantum wil met de winkel laten zien dat het bedrijf op de juiste wijze aansluiting weet te vinden bij de wensen en behoeften van een brede doelgroep. Ook onderscheidt de retailer zich volgens Berns onderscheid van ‘de vele on- en offline aanbieders die er op dit moment in deze productgroepen zijn te vinden’.

Kwantum heeft momenteel 113 winkels in Nedreland en België. Net als Leen Bakker is het bedrijf eigendom van investeringsmaatschappij Gilde Equity Management. De zusterketen introduceerde deze week ook al een nieuw winkelconcept.

Bekijk het nieuwe winkelconcept van Kwantum op RetailTrends.

RetailTrends