Albert Heijn maakt de versketen inzichtelijk met podcasts

Albert Heijn maakt de versketen inzichtelijk met podcasts

Albert Heijn start met een eigen podcastserie over de herkomst van eten. Met de podcast ‘Op ons bord’ gaat Justin Verkijk, radiomaker en presentator, langs bij boeren, telers en producenten om te achterhalen waar eten vandaan komt. 

De vijfdelige podcastserie is onderdeel van het plan van Albert Heijn om in 2025 alle ketens van vers voedsel in kaart te brengen. Niet alleen voor Albert Heijn zelf, maar ook voor de consument. “Alleen dan weten we zeker dat het is geproduceerd met respect voor mens, dier en milieu. Het is belangrijk dat onze klanten daarop kunnen vertrouwen”, zegt Anita Scholte, directeur kwaliteit & duurzaamheid bij Albert Heijn. 

Elke aflevering heeft een ander thema. De eerste aflevering van de podcast verschijnt op 11 april en gaat over biologisch eten. 
 

 

 

Reacties 1


GUIDO GERRITS 8 apr, 11:21

prachtig idee zodat men het trace kan volgen van ons voedsel en weet dat he geen 1000 km moet vervoerd worden goed voor milieu en mens men zou eventueel de daken van de winkels kunnen gebruiken om kasten op te plaatsen zo is het verser dan vers

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!