Albert Heijn introduceert digitaal sparen

Albert Heijn introduceert digitaal sparen

Albert Heijn lanceert deze week een nieuwe spaaractie, waarbij klanten digitaal kunnen sparen. In plaats van losse zegels op een spaarkaart plakken, worden de spaarzegels bij het afrekenen toegevoegd aan een digitale spaarkaart in de app van de supermarktketen.

Zodra een klant zijn persoonlijke bonuskaart in de winkel of bij een online bestelling scant, worden de zegels automatisch op een digitale spaarkaart ‘geplakt’. Voor klanten die toch liever op de 'ouderwetste' manier willen sparen, zijn plakzegels bij de kassa verkrijgbaar.

Albert Heijn herhaalt deze week zijn spaaractie voor Vivo glazen van Villeroy en Boch Group, na een naar eigen zeggen groot succes in 2014. Klanten kunnen dertien weken lang sparen voor glazen die ze al eerder konden sparen en nieuwe nieuwe glazen voor gin-tonic en speciaalbier. Ook zijn er twee limited edition-glazen: een longdrinkglas en een champagneglas.
 

Reacties

Kan je dus geen zegels meer, die je over hebt aan een ander geven???

Geplaatst door Jan Noname op 26 augustus 2019 om 10:35

“ Voor klanten die toch liever op de 'ouderwetste' manier willen sparen, zijn plakzegels bij de kassa verkrijgbaar. ”

Dat kan dus wel.

Geplaatst door Stefan . op 26 augustus 2019 om 15:14

Laatste nieuws









RetailTrends