Albert Heijn introduceert digitaal sparen

Albert Heijn introduceert digitaal sparen

Albert Heijn lanceert deze week een nieuwe spaaractie, waarbij klanten digitaal kunnen sparen. In plaats van losse zegels op een spaarkaart plakken, worden de spaarzegels bij het afrekenen toegevoegd aan een digitale spaarkaart in de app van de supermarktketen.

Zodra een klant zijn persoonlijke bonuskaart in de winkel of bij een online bestelling scant, worden de zegels automatisch op een digitale spaarkaart ‘geplakt’. Voor klanten die toch liever op de 'ouderwetste' manier willen sparen, zijn plakzegels bij de kassa verkrijgbaar.

Albert Heijn herhaalt deze week zijn spaaractie voor Vivo glazen van Villeroy en Boch Group, na een naar eigen zeggen groot succes in 2014. Klanten kunnen dertien weken lang sparen voor glazen die ze al eerder konden sparen en nieuwe nieuwe glazen voor gin-tonic en speciaalbier. Ook zijn er twee limited edition-glazen: een longdrinkglas en een champagneglas.
 

Reacties 2


Jan Noname 26 aug, 10:35

Kan je dus geen zegels meer, die je over hebt aan een ander geven???


Stefan . 26 aug, 15:14

“ Voor klanten die toch liever op de 'ouderwetste' manier willen sparen, zijn plakzegels bij de kassa verkrijgbaar. ”

Dat kan dus wel.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!