Je komt de winkel binnen via een zwartwitte glijbaan. Eenmaal binnen tref je onder meer een magisch bos aan en acteurs en actrices die je meenemen in hun theaterlevens. Er zijn geheimzinnige, duistere plekken waar van alles gebeurt en overal lopen kunstenaars rond. Welkom in het New Yorkse House of Showfields.
Aan zelfvertrouwen geen gebrek. Showfields noemt zich 'de meest interessante winkel ter wereld'. De voornaamste doelgroep van dit concept bestaat uit vrouwen tussen de 25 en 35 jaar, de millennials.
Eight Sleep maakt matrassen met een ingebouwd 'kacheltje' dat zich aanpast aan je eigen lichaamstemperatuur.
Uiteraard hier allemaal uit te proberen.
Je komt de winkel binnen via een zwartwitte glijbaan. Eenmaal binnen tref je onder meer een magisch bos aan en acteurs en actrices die je meenemen in hun theaterlevens. Er zijn geheimzinnige, duistere plekken waar van alles gebeurt en overal lopen kunstenaars rond. Welkom in het New Yorkse House of Showfields.
Aan zelfvertrouwen geen gebrek. Showfields noemt zich 'de meest interessante winkel ter wereld'. De voornaamste doelgroep van dit concept bestaat uit vrouwen tussen de 25 en 35 jaar, de millennials.
Eight Sleep maakt matrassen met een ingebouwd 'kacheltje' dat zich aanpast aan je eigen lichaamstemperatuur.
Uiteraard hier allemaal uit te proberen.
House of Showfields telt vier etages en is gevestigd aan Bond Street in de trendy wijk NoHo.
Showfields verkoopt D-2-Cmerken, vooral op het gebied van cosmetica en design. Maar voor het kopen ga je het eerst allemaal beleven.
Behalve merken van jonge designers worden ook klassiekers getoond en verkocht, zoals de beroemde streepjes van Saint James.
Verder lezen?
Maak een gratis account en krijg;
✅ toegang tot al het retailnieuws;
✅ de nieuwsbrieven van RetailTrends;
✅ de mogelijkheid om te reageren op artikelen.
Wil je geen account, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.
Log in met LinkedIn