Maak je klaar voor de synthetische generatie

Generatie Z, Homelanders, The Founders of iGen. Het zijn allemaal namen voor grofweg dezelfde groep: geboren na 1995 en opgegroeid in een wereld waarin internet er altijd al geweest is. Een nieuwe manier om naar deze generatie te kijken is als een ‘synthetische’. Echt en nep, digitaal en analoog: alles smelt samen tot een nieuw geheel.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Maak een gratis account aan op RetailTrends door in te loggen met LinkedIn.

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.

Log in of registreer gratis Log in met LinkedIn

Wanneer je m.b.v. social media inlogt, ga je akkoord met onze privacyverklaring.

Deel dit artikel

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!