Beleving, beleving en nog eens beleving. Dat is zonder twijfel het meeste gehoorde antwoord op de vraag hoe je als retailer de winkelervaring kunt verbeteren. Maar geldt dat ook voor de customer experience, oftewel: de klantervaring? Want hoe zorg je er als retailer voor dat klanten graag weer bij je terugkomen? Een ding dat zeker belangrijk is: je bereikbaarheid. Klanten willen graag een snelle en makkelijke service op het moment dat ze dat nodig hebben. Aivo zette nog vijf andere manieren voor een betere klantbeleving op een rij.
Beleving, beleving en nog eens beleving. Dat is zonder twijfel het meeste gehoorde antwoord op de vraag hoe je als retailer de winkelervaring kunt verbeteren. Maar geldt dat ook voor de customer experience, oftewel: de klantervaring? Want hoe zorg je er als retailer voor dat klanten graag weer bij je terugkomen? Een ding dat zeker belangrijk is: je bereikbaarheid. Klanten willen graag een snelle en makkelijke service op het moment dat ze dat nodig hebben. Aivo zette nog vijf andere manieren voor een betere klantbeleving op een rij.