Zes manieren om de klantervaring te verbeteren

Zes manieren om de klantervaring te verbeteren

Beleving, beleving en nog eens beleving. Dat is zonder twijfel het meeste gehoorde antwoord op de vraag hoe je als retailer de winkelervaring kunt verbeteren. Maar geldt dat ook voor de customer experience, oftewel: de klantervaring? Want hoe zorg je er als retailer voor dat klanten graag weer bij je terugkomen? Een ding dat zeker belangrijk is: je bereikbaarheid. Klanten willen graag een snelle en makkelijke service op het moment dat ze dat nodig hebben. Aivo zette nog vijf andere manieren voor een betere klantbeleving op een rij.

 

Beleving, beleving en nog eens beleving. Dat is zonder twijfel het meeste gehoorde antwoord op de vraag hoe je als retailer de winkelervaring kunt verbeteren. Maar geldt dat ook voor de customer experience, oftewel: de klantervaring? Want hoe zorg je er als retailer voor dat klanten graag weer bij je terugkomen? Een ding dat zeker belangrijk is: je bereikbaarheid. Klanten willen graag een snelle en makkelijke service op het moment dat ze dat nodig hebben. Aivo zette nog vijf andere manieren voor een betere klantbeleving op een rij.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!