Nespresso gaat samenwerking aan met Picnic

Nespresso gaat samenwerking aan met Picnic

Klanten van Picnic kunnen vanaf vandaag Nespresso-koffie bij de onlinesupermarkt kopen. Het is de eerste keer dat Nespresso zijn koffiecupjes via een andere partij gaat verkopen. 

De samenwerking met een premiummerk kan Picnic helpen om aan te tonen dat A-merken ook goed verkocht worden bij de supermarkt. Bovendien kan Picnic een rol spelen in het retourproces van de gebruikte cupjes. Nespresso zorgt er met de samenwerking voor dat het imago mede afhankelijk wordt van de onlinesupermarkt. 

“Er wordt binnen de landsgrenzen met veel belangstelling gekeken naar onze samenwerking”, zegt Daniel Schneider, directeur van Nespresso Nederland. Michiel Muller, ceo van Picnic, laat weten dat klanten van de onlinesupermarkt regelmatig vragen om de levering van Nespresso. 
 

Reacties 2


Bart Vellinga 13 nov, 07:47

Dat is een mooie samenwerking, echt een win win situatie en scheelt weer CO2! Beide partijen top service! en nu nog gemakkelijker bestellen samen met de boodschappen.


Cees De Leeuw 14 nov, 00:12

Ik vond het het een ijzersterkte zet van Picnic en van Nespresso. Ik neem zelf geen gebruik ervan, omdat ik een fan ben van filter koffie van DE.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!