De Vegetarische Slager denkt jaarlijks honderd procent te groeien

De Vegetarische Slager denkt jaarlijks honderd procent te groeien

Oprichter Jaap Korteweg is verrast over de verkopen van de Vegetarische Slager sinds het onder de vleugels van Unilever valt. "Ik ben bevestigd in mijn keuze de Vegetarische Slager te verkopen", vertelt Korteweg aan De Telegraaf.

Korteweg, die sinds de overname door Unilever nog adviseur is voor de Vegetarische Slager, denkt dat het merk de komende jaren met honderd procent per jaar zal groeien.

Sinds november levert de slager vleesloze Whoppers aan 2500 Burger King-restaurants in 25 landen. In Nederland is de burger nog niet verkrijgbaar bij de fastfoodketen. 

De Vegetarische Slager werd midden december vorig jaar ingelijfd door Unilever, zodat de merkengigant zijn portfolio kon uitbreiden met plantaardige voedingsmiddelen die gezonder zijn en een lagere impact op het milieu hebben. 

Reacties

Wat nou slager? Zelfs groenteboer is niet een goed begrip voor dit soort ondernemers. Maar goed bij Unilever zijn ze gewend om alle smaken met smaak en kleurstof na te bootsen, daar kunnen ze bij wijze van spreken stront nog laten smaken naar vanille ijs, Gek he dat we in Nederland zoveel rare ziektebeelden en allergieën krijgen te zien. O ja en Europa keurt al die fake smaken en kleuren ook nog goed ook.

Geplaatst door A F op 21 januari 2020 om 12:13

Laatste nieuws









RetailTrends