Anna+Nina: 'Onze fysieke winkels dienen als een soort marketingtool'

De bekendheid van sieradenlabel Anna+Nina groeide hard door een sterke community op Instagram. Het merk heeft inmiddels 115 duizend volgers op het kanaal, drie conceptstores in onze hoofdstad en sinds vorig jaar ook één in Antwerpen. Volgens mede-oprichter Nina Poot zijn de bijzondere ontwerpen een van de redenen dat het merk aanslaat. “Voor ons is het belangrijk dat we net even anders zijn dan het mainstream sieradenmerk.”

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!