Nederlandse kunst in Londense winkel voor streetwearkleding

Nederlandse kunst in Londense winkel voor streetwearkleding

De Londense wijk Shoreditch is een nieuwe winkel rijker. Het Amerikaanse kledingmerk Carhartt Wip heeft er een nieuwe flagshipstore geopend. 

Het pand is industrieel ingericht. De kassa heeft een beton-look, maar is eigenlijk gemaakt van gerecycled plastic. Op de grond ligt een granitovloer en de wanden zijn bekleed met constructies van hout en staal om de kleding op tentoon te stellen.

De Londense wijk Shoreditch is een nieuwe winkel rijker. Het Amerikaanse kledingmerk Carhartt Wip heeft er een nieuwe flagshipstore geopend. 

Het pand is industrieel ingericht. De kassa heeft een beton-look, maar is eigenlijk gemaakt van gerecycled plastic. Op de grond ligt een granitovloer en de wanden zijn bekleed met constructies van hout en staal om de kleding op tentoon te stellen.

Het Nederlandse creatieve duo Odd Matter geeft een kunstzinnige twist aan de winkel. Het duo maakte voor Carhartt Wip drie stukken van beton, waaronder een tafel, stoel en een kunstwerk voor in de etalage. 

Carhart bestaat al sinds 1889. Het merk heeft in ons land vier eigen brandstores, waarvan drie in de hoofdstad.


 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!