Stella opent outlet voor e-bikes in Tiel en Naarden

Stella opent outlet voor e-bikes in Tiel en Naarden

Fabrikant Stella heeft twee e-bike factory outlets geopend. In de testcenters in Tiel en Naarden hebben de reguliere elektrische fietsen grotendeels plaatsgemaakt voor de zogenaamde outletmodellen van het Nederlandse merk. 

De fietsen worden verkocht tegen kortingen tot zestig procent op de gemiddelde prijs. "De outletmodellen zijn mooie e-bikes, maar moeten plaatsmaken voor de nieuwere collectie", vertelt een woordvoerder van Stella. Door de coronacrisis en de financiële gevolgen daarvan zijn de factory outlets volgens Stella 'een zeer welkom alternatief', bijvoorbeeld voor mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. 

Stella is een fietsfabrikant uit Nunspeet, die direct levert aan consumenten. Eerder dit jaar breidde het merk uit naar België. Enkele jaren daarvoor opende het bedrijf al een testcenter in Duitsland, net over de grens bij Venlo.

Reacties

Leuk voor ze, maar de levering van verkochte fietsen is redelijk teleurstellend. Bij de aankoop werd de indruk gewekt dat levering op korte termijn zou zijn. We zouden in ieder geval binnen een week gebeld worden voor een leverdatum. Daarnaast gaf de vetkoper aan dat ze op voorraad aanwezig waren. Na 10 dagen toch maar even gebeld. Blijkt dat fietsen pas in de weken 24 of 25 afgeleverd worden. Helaas niet op voorraad en ons vertrouwen in Stella heeft een behoorlijke deuk opgelopen.

Geplaatst door FW van Dael op 7 mei 2020 om 13:28

Ik heb geen probleem ondervonden met het leveren van mijn stella fiets. Keurig op tijd, aardige jongeman. Nee top vvan mij een 10.

Geplaatst door Jenny Berends op 7 mei 2020 om 16:11

Kun je ook langskomen om een fiets uit te zoeken? Wat zijn de gemiddelde prijzen ?

Geplaatst door S. Anoniem op 7 mei 2020 om 19:34

Ook ik had problemen, fiets was wel uitverkocht fiets was niet uitverkocht en ging even zo door. Dag 3 misverstand wordt opgelost, dus niet de fiets wordt in verkeerde frame maat besteld, dag 4 zou gecorrigeerd worden echter pas weer een dag later, fiets kon dus niet op de afgesproken tijd worden afgeleverd. Wij bellen met afd order er werd niet meer oogenoomen. Van wachtende nr 4 naar wachtende nr 2 en weer terug naar wachtende nr 4??? Na nog 3 dagen zeuren en eindeloos bellen is het dan toch opgelost met mijn mooie fiets die toch nog geleverd werd na dreiging v annulering en kassa.

Geplaatst door M H op 7 mei 2020 om 23:35

Hoe kan ik telefonisch contact opnemen

Geplaatst door Ad Van Yperen op 19 mei 2020 om 13:09

Laatste nieuws









RetailTrends