Marketing-topman verlaat Ahold Delhaize

Marketing-topman verlaat Ahold Delhaize

Alfred Levi legt zijn functie als senior vice president global marketing & media sales bij Ahold Delhaize neer. Levi gaat zich wijden aan de bouw van een huis voor zijn gehandicapte zoon, schrijft Adformatie.

In de periode tussen 2012 en 2014 was Levi werkzaam bij het concern als directeur marketing & format van Albert Heijn. Zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het AH-merk en de formule AH To Go. 

Vanaf 2014 was Levi als senior vice president global marketing & media sales verantwoordelijk voor het inzetten van Ahold-merken in branded content. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor de partnerships. Levi wil de komende tijd naar eigen zeggen ‘veel energie en tijd steken’ in de bouw van een huis voor zijn gehandicapte zoon. 
 

Reacties 1


Erik Hemmes 5 jun, 17:01

Sterk gemotiveerd met alle aandacht voor het gezin. Dat zie je niet veel.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!