Wisselingen aan de top bij Hunkemöller

Wisselingen aan de top bij Hunkemöller

Hunkemöller heeft Gijs van Engelen gepromoveerd tot lid van de executive board als chief digital officer (cdo). Daarnaast is Charlotte Davies benoemd tot global design & buying director van het lingeriemerk. 

Van Engelen is volgens Hunkemöller een drijvende kracht geweest achter de verschuiving naar omnichannelretailer. In 2013 begon hij als global omnichannel director bij de keten en maakte hij deel uit van het leiderschapsteam dat verantwoordelijk was voor Hunkemöllers digitale transitie. Binnen zijn functie als cdo zal Van Engelen zich volledig richten op de digitale mogelijkheden voor de lingeriewinkel. 

Charlotte Davies heeft onder meer ervaring bij bedrijven als Marks & Spencer, Etam en The Alexon Group en trad in 2015 aan bij Hunkemöller als global buying director. In haar nieuwe functie is ze verantwoordelijk voor inkoop en ontwerp voor alle collecties. Met Van Engelen en Davies in deze functies vergroot Hunkemöller naar eigen zeggen de focus op internationale omnichannelgroei.

Reacties 1


H Winkel 17 jun, 23:41

Uitbreiding van de scope van twee interne directors. Totaal niet boeiend wat mij betreft...

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!