Ook al doe je er alles aan om het te voorkomen, toch krijgen veel retailers vroeg of laat te maken met negatief commentaar van een ontevreden klant op social media. Een boze post of een negatieve review: hoe ga je hier het beste mee om, ook als de kritiek in jouw ogen onterecht is? Het is misschien verleidelijk om er hard tegenin te gaan en de schrijver op zijn plek te zetten, maar dat kun je beter niet doen. Het team van Digital Giants heeft een handig stappenplan gemaakt van hoe je wél kunt handelen in zo'n situatie. Je leest het in deze infographic.
Ook al doe je er alles aan om het te voorkomen, toch krijgen veel retailers vroeg of laat te maken met negatief commentaar van een ontevreden klant op social media. Een boze post of een negatieve review: hoe ga je hier het beste mee om, ook als de kritiek in jouw ogen onterecht is? Het is misschien verleidelijk om er hard tegenin te gaan en de schrijver op zijn plek te zetten, maar dat kun je beter niet doen. Het team van Digital Giants heeft een handig stappenplan gemaakt van hoe je wél kunt handelen in zo'n situatie. Je leest het in deze infographic.