House of Rituals in het najaar open

House of Rituals in het najaar open

House of Rituals opent in oktober zijn deuren. Dat vertelt ceo en oprichter Raymond Cloosterman aan RetailTrends.

Dit 'unieke warenhuis’ van het cosmeticamerk komt in het Amsterdamse Afrikahuis, een complex van in totaal 2700 vierkante meter verdeeld over vier verdiepingen en een kelder. “Dit najaar gaan de eerste twee verdiepingen open met nieuwe luxe assortimenten en een restaurant. In het voorjaar van 2021 komt fase twee gereed met een body- en mind spa”, aldus Cloosterman. 

House of Rituals wordt geopend ter ere van de twintigste verjaardag van het merk. “Dit is het startpunt van een nieuwe reis naar de volgende fase van het merk en van het bedrijf Rituals. Het wordt een speeltuin van innovatie waarin we veel nieuwe concepten gaan testen, die we vervolgens kunnen uitrollen naar de rest van de wereld via rituals.com”, legt Cloosterman uit.

Consumenten moeten er ‘de ultieme Rituals-merkbeleving’ ervaren, aldus Cloosterman. “Hier willen we ons gedachtegoed van genieten van de kleine dingen en slowing down nog beter delen.” Zo komen er een spa en meditatieruimten. Consumenten kunnen er daarnaast onder meer consults volgen om hun stressniveau te verlagen en hun eigen producten samenstellen. 

House of Rituals komt op een steenworp van de plek waar in 2000 de eerste vestiging van de cosmeticaketen zijn deuren opende. 

Raymond Cloosterman is een van de keynotes op RetailTrends Live! op 10 september in het DeLamar Theater in Amsterdam. Op dit event delen (inter)nationale topretailers en -merken hun visie, worden live geïnterviewd en inspireren de bezoekers met hun belangrijkste retaillessen. Kijk hier voor meer informatie en tickets.
 

Reacties

Dan wil ik Rotterdam ook eentje

Geplaatst door Nicky Weber op 23 juli 2020 om 19:49

Leuk! Als je nog smaak makende lekkernijen wil kan ik je daar wel mee helpen.

Geplaatst door Carla Smaak op 24 juli 2020 om 08:15

Douglas heeft dit ook ooit geprobeerd in Duitsland, nooit een succes geworden. Erg benieuwd of dit in Nederland wel slaagt.

Geplaatst door Machiel R op 25 juli 2020 om 11:15

Laatste nieuws









RetailTrends