Hoe de consument verlangt naar veiligheid

Hoe de consument verlangt naar veiligheid

Naast een scherpe prijs, goede kwaliteit en dito service staat door de coronacrisis ook ‘veiligheid’ hoog op het wensenlijstje van de consument. Dat blijkt ook uit een rapport van Facebook, samengesteld op basis van interne data, onderzoek van derden en enquêtes onder zo’n 34 duizend consumenten. In onderstaande infographic laat het platform zien hoe het verlangen naar veiligheid de branche verandert en hoe retailers en merken daar met hun marketing op in kunnen spelen.

 

Naast een scherpe prijs, goede kwaliteit en dito service staat door de coronacrisis ook ‘veiligheid’ hoog op het wensenlijstje van de consument. Dat blijkt ook uit een rapport van Facebook, samengesteld op basis van interne data, onderzoek van derden en enquêtes onder zo’n 34 duizend consumenten. In onderstaande infographic laat het platform zien hoe het verlangen naar veiligheid de branche verandert en hoe retailers en merken daar met hun marketing op in kunnen spelen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!