Zo schiet e-mailmarketing zijn doel niet voorbij

Zo schiet e-mailmarketing zijn doel niet voorbij

Met een algemene e-mail naar al je klanten toe red je het vandaag de dag niet meer. Een willekeurige klant ontvangt bijna honderd mails per dag, dus wil je dat je gelezen wordt dan moet je wat truken uit de kast halen. Zo kan niet personaliseren je volgens Forrester vijf miljoen dollar omzet per drie jaar kosten. Bekijk in deze infographic hoe je gericht e-mailmarketing in kan zetten.

 

Met een algemene e-mail naar al je klanten toe red je het vandaag de dag niet meer. Een willekeurige klant ontvangt bijna honderd mails per dag, dus wil je dat je gelezen wordt dan moet je wat truken uit de kast halen. Zo kan niet personaliseren je volgens Forrester vijf miljoen dollar omzet per drie jaar kosten. Bekijk in deze infographic hoe je gericht e-mailmarketing in kan zetten.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!