Het beste van RetailTrends: week 38

Het beste van RetailTrends: week 38

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Hoe Nikkie Plessen haar mode-imperium creëerde
"Een bekend hoofd is in het begin leuk, maar daarna moet je je gewoon bewijzen." Voormalig actrice en presentatrice Nikkie Plessen vertelde tijdens RetailTrends Live over de opbouw van haar modemerk, de toekomstplannen en de risico's als je je eigen uithangbord bent.

Wie is Giny Boer, de nieuwe baas van C&A?
Giny Boer is vanaf 1 januari de nieuwe baas van C&A Europa. Sinds dinsdag wordt ze ingewerkt door huidig ceo Edward Brenninkmeijer. Boer, afkomstig van IKEA, zal er een flinke klus aan hebben om C&A weer op de kaart te zetten. Een profiel.

Wat retailers hadden gehoopt van de miljoenennota
Werkgevers en werknemers reageerden over het algemeen positief op de miljoenennota. Maar niet in de retailsector. Wat schort er aan de rijksbegroting voor het komende jaar?

De online inhaalslag van Mooi Parfumerie
Na dertien jaar gaat Mooi Parfumerie, met 41 fysieke winkels, voor het eerst online. De keten maakt in samenwerking met Parfumswinkel een digitale inhaalslag, vertelt commercieel directeur Kees van Beem.

Podcast: Retaillessen van Remko Berkel (Specsavers)
Remko Berkel (42) is country director van Specsavers Nederland. Deze Engelse opticien- en audicienketen heeft inmiddels 143 winkels in ons land. Berkel maakt een bliksemcarrière en is al bijna vijf jaar verantwoordelijk voor Specsavers Nederland. In de RetailTrends Podcast vertelt hij onder meer over zijn start als accountant bij PwC, zijn internationale avonturen bij GrandVision en over de ontwikkeling van Specsavers van discount disrupter naar kwaliteitsketen met een hoge medische focus.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends