Jan Linders laat klant zelf loyalty-pas scannen

Jan Linders laat klant zelf loyalty-pas scannen

Jan Linders laat zijn klanten voortaan zelf hun Liefhebbers-pas of -app scannen. De supermarktketen heeft in al zijn supermarkten nieuwe scanners geïnstalleerd bij de afrekenpunten, schrijft Distrifood

Voorheen moesten klanten de pas nog aan de caissière geven om deze te laten scannen. Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, doen veel klanten dit volgens Jan Linders liever zelf. "Ook onze kassamedewerkers voelden zich er minder prettig bij om de Liefhebbers-pas of telefoon van een klant aan te pakken en vervolgens te scannen."

Alle 62 winkels van Jan Linders zijn nu voorzien van de nieuwe scanners, waar klanten ook hun statiegeldbonnen kunnen invoeren. Wanneer het scannen is gelukt, klinkt er een geluidssignaal en krijgt de caissière een visuele melding. De supermarktketen is ook van plan binnenkort zelfscanners te introduceren, maar dat staat los van dit project.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!