Urenlange pinstoring Albert Heijn, Etos, Gall & Gall

In de winkels van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall kon vrijdagochtend niet worden gepind. Er was volgens een woordvoerder een probleem met het KPN-netwerk.

Er kon wel contant worden afgerekend. In deze coronaperiode werd dat juist afgeraden om de kans op overbrenging van het virus te beperken. Rond 13.00 uur was de storing opgelost.

Klanten die online boodschappen hadden besteld, konden wel pinnen. Dat gebeurt via een mobiel pinapparaat.

Reacties 1


michel van wijk 26 okt, 16:46

Met alle respect voor AholdDelhaize (en wellicht ook voor KPN) maar dit is toch zeer opmerkelijk dat bij zoveel winkels, uit verschillende formules, op hetzelfde moment en gedurende een redelijk aantal uren, een pinstoring kan optreden?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!