De website en de app van Albert Heijn waren zondag een groot deel van de dag niet of slecht bereikbaar. Er was sprake van een technische storing.
Klanten klaagden onder meer dat ze geen bestelling konden plaatsen. Daardoor verviel voor sommigen het gereserveerde bestelmoment. Volgens diverse klanten is dit de zoveelste storing in korte tijd.
Daar gaat mijn zondag. Al een uur proberen boodschappen te bestellen bij de Albert Heijn, maar de website ligt nog steeds plat. Over 2 uur en driekwartier vervalt het bestelmoment. Hopelijk is de AH-IT’er uit zijn bed gehaald. pic.twitter.com/bzkuCgVosX
— Nicole Huisman (@Huisvrouwtweets) November 15, 2020
#AlbertHeijn blijft mij verbazen... nog altijd de app en web omgeving niet op orde tijdens "piekmomenten". Een maand geleden ook al niet... pic.twitter.com/aEVzx9ZZJR
— Miranda Camu (@mirandacamu) November 15, 2020
Volgens een woordvoerster is de storing inmiddels verholpen. Het probleem had volgens haar met het interne netwerk te maken. De betalingssystemen in de winkels ondervonden er geen hinder van. Enkele weken geleden was er nog een grote pinstoring bij Albert Heijn.
Reacties 0