“Ondernemers moeten scherper keuzes maken"

Ondernemers kunnen niet blijven zitten waar ze zitten, en maar zien waar het schip strandt. Sterker nog, in de toekomst moeten ze nog scherper dan nu keuzes maken. Dat lijkt de belangrijkste les uit het Trendboek, dat op 23 maart tijdens de Trendbijeenkomst 2006 van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel gepresenteerd zal worden.

Voor het boek interviewde Q&A Research & Consultancy veertig succesvolle retailers. Uit die gesprekken kwam voort dat retailers op weg naar 2010 te maken krijgen met tien paradoxen op het gebied van locatie, prijs en internet. Na presentatie van de onderzoeksresultaten zal over dit onderwerp gediscussieerd worden. Meer informatie op RetailAgenda.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!