Luxemerken zullen toch een goedgevuld potje voor marketing hebben, zou je zeggen. Maar dat is geen garantie voor succes. Alux.com zette tien marketingblunders op een rij. Van Benetton tot Dolce & Gabbana en van Chanel tot Dior.
Gepubliceerd op 12 maart 2021 om 12:17
Gepubliceerd op 12 maart 2021 om 12:17
Luxemerken zullen toch een goedgevuld potje voor marketing hebben, zou je zeggen. Maar dat is geen garantie voor succes. Alux.com zette tien marketingblunders op een rij. Van Benetton tot Dolce & Gabbana en van Chanel tot Dior.
Luxemerken zullen toch een goedgevuld potje voor marketing hebben, zou je zeggen. Maar dat is geen garantie voor succes. Alux.com zette tien marketingblunders op een rij. Van Benetton tot Dolce & Gabbana en van Chanel tot Dior.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!